lauantai 10. syyskuuta 2011

Intiaaniprojekti

Koska mua on nyt ihan tosissaan vastustanu toi sahauksen alottaminen, enkä vaan ole saanu sitä tehtyä, niin julkasen intiaaniprojektini.

Löysin siis kuin ihmeen kaupalla netistä yksityishenkilön, joka myi Blue Ribbon hevosta, jonka rotu oli vieläpä American Paint. Mähän siis leijuisin puolessa metrissä ilmassa, jos ihan elävän tuollaisen "inkkarihepan" saisin itselle. Valitettavasti hevosen ylläpito on niin kovin kallista, ettei mulla taida olla omaan hevoseen varaa. Saan kuitenki haaveilla. Seinällä on vielä toi inkkarikylä hevosineen, jota en ole julkassu. Ehkäpä se on sit seuraavaks vuorossa, mikäli en saa tota tallia sahattua.

No, aikani kun olin ihaillu uutta heppaani, päätin et se ei saa olla ilman ratsastajaa. Kaupoista ei valitettavasti löytyny yhtä ainutta sopivaa ratsastajaa tolle, koska kyllähän inkkarihepalla tulee olla inkkari ratsastajana. Siispä töihin.

Miten teen intiaanin?
No ensin se varmaanki tarttee luurangon, mistä pääsen liikkeelle.

Luuranko saatu ulos kaapista.
Mitäs sitte?

No ehkäpä sille tarttis saada vähän sisuskaluja ja jonkunnäköstä ihoa?

Jostain syystä tää homma eteni ihan yhtäkkiä yllättäen ja mulla jäi suurin osa kuvista ottamatta.
Tässä kuitenkin lähikuvaa kädestä.

Ja sit se oliki valmis!
En tajua miten mä tällee innostuinki tekemään kerralla jonku asian..

Tässä siis jo ukkeli ollu uunissa ja saanu karvotusta päähänsä.
Valmistusvaiheessa se sai myös nimen. Koska se näytti ihan kaljurotalta, ukkeli sai nimekseen Kalju Rotta.
Suuri soturi, Kalju Rotta.
Kuulostaa tosi uhkaavalta.. Jep jep.

Kaljulla rotalla on myös pari sulkaa päässään. Housuista ei tullu vaan yksinkertasesti yhtään mitään. Mua ei oo luotu tekemään ompelutöitä. On mulla jonkulainen viritys valmiina housuiks, mut en tietenkään ottanu huomioon, ettei istuvalle kovalle nukelle voi pukea normaaleja housuja jalkaan.

Kovasti kyllä koitin, kunnes jalka sanoi räkspoks ja sain liimata sen uudelleen tukevasti kiinni.
Housuton on hän siis. Vielä mietin mitä munaskujen suojaksi sais. Jotain on kuitenki saatava! Nudistinukke on ehdoton nou nou!

Mulla olis nahkurilta ostettua ohutta vaaleeta nahkaa ja ompelimosta ostettua hapsutettua nahkaa, joka itseasiassa tossa yhdessä kuvassa näkyykin taustalla. Niistä nyt pitäis jotain kehitellä. Mietin jo että teen ihan vaan "kassi"suojan ja hapsuhameen lanteille. Eikös jotkut intiaanit sellasiaki käyttäny? Se selvittäis monta ongelmaa!

Tätä jäädään nyt miettimään.

Samalla tässä jo haaveilen seuraavasta projektista. Pienen tytön makuuhuone. 2 nukkee olis jo valmiina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti