lauantai 17. syyskuuta 2011

Tytön huone on valmis!

Mä tein sen! Sain yhden näpertelyprojektin valmiiks!

Ainoo huono mitä tästä tulee mieleen on, että mun on pakko jatkaa tallin sahausta ens viikolla.. No, ehkäpä mä saan senki sit joskus valmiiks..?

Joulupukki lupas mulle vihdoin sen ratsastajan heppatallia varten, mitä olen jo kauan katsellut. Sopii toivoa, että on sitten kans sopiva, kun malttaa vihdoin saapua. Vielä pitäis se kolmas hevonen löytää.. Ei ole helppoa, ei. Aina pitää olla hankala ihminen, jolle mikään ei kelpaa. Mut ku mä haluuun just tietyn tyyppisen hevosen.

  • Sen pitää olla liikkuva, mutta ei laukkaava, koska tallin sisällä ei voi laukata.
  • Sen pitää olla tamma.
  • Harja ei saa haitata satulan laittamista.
  • Värillä ei niin väliä, mutta se ei saa olla laikukas, koska muuten se joutuisi inkkarihyllylle.

Markkinat vaan eivät ole tällä hetkellä kovin suotuisia. Oreja ja ruunia löytyy ulkonäkökriteereihin sopivina, mutta ei tammoja.

Mutta siis se tytön huone. Tässä kuvia.

Kolmas seinä paikoillaan

Purkki sai kukkasen

Katto liimauksessa

Katon tapetti

Katto paikoillaan

Sängyn vahvistus
Todellisuudessa olin mitottanu sängyn siihen 15 senttiin, mitä tämä tekeles oli ilman kattoa ja lattiaa. Oli siis ihan pakko ottaa pieni pätkä pois prinsessahärpäkkeen tikusta ja laittaa sille taittuneelle osalle sitten tarvittava tuki.

Making of the korurasia
Tehty kissanruokapakkauksen pahvista, rikkinäisestä korusta ja yksinäisestä 1x1cm laatasta.
Värjätty samalla maalilla, millä heppatallin tiskiallas on maalattu.
Tarkoitus oli vielä laittaa jotain kivaa hörhelönauhaa reunoihin, mutta koska tuo on niin minimaalisen pieni, ajattelin että menee ihan sotkuksi jos ei nyt jätä tähän.

Posti toi ihan yhtäkkiä yllättäen tyttöselle koiran!
Kiitokset lähettäjälle!
Koirakin vielä nimetön. Mä taidan olla aika huono näitten nimien keksimisessä.
Niin tosiaan! Mähän tein vielä tollaset rappuset sänkyyn, kun eihän tyttö voi muuten päästä sinne.

Vielä lamppu seinään ja se on siinä!
Valokuva paljasti Tikrun nauttineen hieman liikaa Muumi-mehua.
Ei hätää! Korjasin tilanteen. Tikru seisoo taas omilla jaloillaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti